Ga naar inhoud
bertenineke.nl
  • Home
  • Even Voorstellen
  • Bert en Ineke
  • De Werkvloer
  • De_Tekenaar
  • Sagen & Verhalen
  • Specials
  • WK-Voetbal
  • Forum
  • Gastenboek
  • Inloggen
  • Registeren
  • Toggle website zoeken
Menu Sluiten
  • Home
  • Even Voorstellen
  • Bert en Ineke
  • De Werkvloer
  • De_Tekenaar
  • Sagen & Verhalen
  • Specials
  • WK-Voetbal
  • Forum
  • Gastenboek
  • Inloggen
  • Registeren

Tekenaar

  1. Home>
  2. Tekenaar
  • 1
  • 2
  • Naar volgende pagina

BezoekersOnline

1 Gebruiker Bezoeker
Gebruikers: 1 Bot

πŸ†• Nieuw op Bert & Ineke

  • Trouwdag
    In Bert en Ineke
    22 juni 2026
  • Tandpasta_Toiletpapier
    In Bert en Ineke
    21 juni 2026
  • Teveel_woorden
    In Bert en Ineke
    21 juni 2026
  • Verwarring_van_de_tekenaar
    In Tekenaar
    20 juni 2026
  • Vis_opgegeten
    In Bert en Ineke
    20 juni 2026
  • Zeewater_Kopen
    In Bert en Ineke
    19 juni 2026
  • Ellert_Brammert
    In Sagen & Verhalen
    19 juni 2026
  • Ellert_Brammert-2
    In Sagen & Verhalen
    19 juni 2026
  • Helen_Bedankt!
    In πŸ₯ De Werkvloer
    16 juni 2026
  • Nederland_Japan_1
    In WK-Voetbal
    15 juni 2026

Lezersreacties

  • Bert / 1 juni 2026
    Ik heb een forum toegevoegd. (Zie menu) Willen jullie het even uitproberen?
  • Schoonzussie Jo / 31 mei 2026
    Wat een leuke strips staan er op jouw site. Mooi getekend en enkele koddige stukjes. Nog bedankt voor de gezellige middag. πŸ’ŒKoop er iets moois voor.
  • Bert / 23 mei 2026
    Heb je een kijkje genomen op de "Broeder Bert" website? Hij zou het erg leuk vinden als je iets schrijft in het gastenboek. Feedback, opmerkingen of een gezellig berichtje zijn van harte welkom! β˜•πŸ΅πŸΊπŸ·πŸ‘πŸ‘
  • kimpie / 22 mei 2026
    Ik heb weer dubbel gelegen πŸ˜‚ πŸ‘
  • Anita / 20 mei 2026
    Leuke update, Bert. Als je een reactie per strip kan plaatsen zou ook leuk zijn. Antwoord:Het lukt al, probeer maar even uit.
  • Gerrit / 18 mei 2026
    Hoi Bert (en Ineke) wat treffend getekend! Mijn complimenten hoor. En ja.. het is altijd wel gezellig hΓ¨ πŸ˜‰ Het wordt vast druk in de Rooie Kater. (op een ouderwets toetsenbord zitten helaas geen emoticons, anders... (heel veel duimen).
  • Petra / 17 mei 2026
    Hoi Bert en Ineke, Leuk om Gerrit en mijzelf als stripfiguurtje te zien! Ik lees de stripjes altijd met veel plezier, vaak heel herkenbaar. Echt superleuk gedaan, we lijken er ook echt op😎☺️ Groetjes Petra

Ga naar "Lezersreacties"

Laatste Strip

Zomeravond

Veendam 2025-Bert&Ineke.nl
error: Jammer, maar kopiëren is niet toegestaan!